[ubuntu-hu] Kifagy?

Molnár Gábor molnar.gabor at netforum.hu
2007. Feb. 2., P, 09:50:59 GMT

Helló

A következő történt velem. kifagyott a beryl s adtam neki egy
ctr+alt+bcksp-t majd gdm elindul, bejelentkező hang szól s megáll a
betöltés. várok 3-4 percet semmi. gondoltam újrainditom de ez sem
oldotta meg a problémám.

Na jó gondoltam lemásolok egy létező működő account-ot  (csináltam egyet
beloginoltam) a saját nevemmel chown stb... semmi :(  (ugyanazokkal a
beállításokkal a másolt usernél be lehet lépni) ugyhogy most másik
userrel kell belépjek. Szerintetek miért van ez, és mi lehet a megoldás,
gondolom ez már a home könyvtáramon túl mutató para...