[ubuntu-hu] ezermester archivum - djviewer problema

Nemeth Gyorgy friczy at freemail.hu
2007. Dec. 31., H, 11:19:53 GMT

Mon, 31 Dec 2007 11:54:36 +0100 -n
Szenográdi Norbert Péter írta:

> Sziasztok!
>
> Meg akartam nezni az ezermester archivumot ami itt elerheto :
>
> http://oldradio.tesla.hu/em.htm
>
> kell hozza djviewer amiket telepitettem :
> apt-get install djview djvulibre-bin djvulibre-plugin djvuserve
> libdjvulibre-dev libdjvulibre15
>

> de amikor meg akarom nezni az ujsagokat akkor csak bevillan :S
>
> valami ötlet?

Inkább az evince (vagy pontosabban az is) kellene, tedd fel az evince
csomagot, és nyisd meg a lementett file-okat az evince csomaggal.

(és úgy látom, hogy - legalábbis pl. az 1998-as év számainál - az
online nézegető nem megy, helyette a gyűjtőknek letöltésre felkínált
részt kell lementeni az oldal alján)

--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'