[ubuntu-hu] infra beüzemelés

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2007. Dec. 28., P, 12:59:01 GMT

Sziasztok!

Palm T3-as PDA szinkronizálás céljából vettem egy Kingsun KS-959 irdaUSB
kütyüt. A driver modulja benne van a kernelben.
És fel is ismeri:
lsusb
Bus 002 Device 002: ID 07d0:4959 Dazzle

Fent van az irda-utils csomag, meg egy rakás obexes csomag is.

Kpilottal próbálkoznék, de nem tudom, hogy milyen eszközt kell megadjak neki.
A /dev/pilot nem dolgozik. A gnome-pilot varázslóját is elindítottam, és
próbálkoztam a /dev/pilot, a /dev/ttyUSB0 és a /dev/ttyUSB1 eszközökkel, de
egyik sem kommunikál, sőt, az infra kütyü egyet sem villan, hogy jelet adna,
vagy keresne.
Tudnátok segíteni, hogy hogyan tovább?
Má$ alatt olyan szépen megy :(

--
Üdv:
Szilvió

"Felix, qui potuit rerum cognescere causas." (Vergilius)