[ubuntu-hu] Ubu masik gepbe teve nem indult el

Rumán Sándor alex56 at mail.tvnet.hu
2007. Dec. 22., Szo, 21:55:42 GMT

Sat, 22 Dec 2007 21:56:50 CET -n
<quintus_13 at irj.hu> írta:

>             Tiszteletem,szerettem volna kipróbálni PIII.-as ASUS TUSL
> 2-C gépemen, hogy ott felismeri-e kamerámat, de valami
> képernyő-felbontás eltérés miatt leáll a rendszer indítása. Lehet
> hogy az eltérő video-kari zavarja? Ugyanis a telepítés ATI-kártyás
> gépen történt, ebben pedig nVidia van... Az megoldja a dolgot, ha
> telepítem az nVidiás cuccokat?Köszönettel: Quintus

Szia!

Egész biztosan ez a gond. Azonban az Nvidia meghajtó telepítése után
az /etc/X11/xorg.conf fájlt is konfigurálnod kell. Itt megnézheted a
mikéntjét:

/usr/share/doc/nvidia/XF86Config.sample

Igaz, hogy itt XF86Config.sample van, de érvényes az xorg.conf fájlra
is.

-_oOo_-
Üdvözlettel:
alexfiftysix