[ubuntu-hu] Telepites 82%-nal leallt

quintus_13 at irj.hu quintus_13 at irj.hu
2007. Dec. 15., Szo, 16:15:34 GMT

            Jelentem, csökkentett grafikus módban sikerrel jártam.Egyébként a CD hibátlan volt, én is gondoltam erre.-- Eredeti üzenet --Feladó: BOCZ Peter <boczpeter at gmail.com>Címzett: Hungarian LoCo team mailing list <ubuntu-hu at lists.ubuntu.com>Másolat: Elküldve: 14:39Téma: Re: [ubuntu-hu] Telepites 82%-nal lealltubuntu <ubuntu at darius-brill.hu> írta, 2007.12.14.: > Na ezek után gondolkodik az ember és sajnos megállapítható volt, hogy a > céges tuti író egy nagy gagyi. (samsung a csoda) (de az LG is dettó)  Nem erre való a CD ellenőrzése opció?

Unod már, hogy levélben kell ismerőseiddel megosztanod a képeidet?
Használd az IndaFotót! Vipmaileseknek külön regisztráció nélkül is elérhető.
www.indafoto.hu