[ubuntu-hu] Campus fejlemények - sajtóközlemény

Levai Sebastian wolf at mad.hu
2007. Dec. 14., P, 19:49:21 GMT

Helló!

Sajnos azt lehet mondani, hogy még igény van az MS termékeire és
mindenkit erre szoktatnak rá, addig nem nagyon rúghat más Op.rendszer
labdába.
A kormánynak ki kellene kérni az oktatási intézmények véleményét is a
dolgokról. Pl. BME könyvtárában SUN terminálon lehet keresgélni. Ez
okozott is egy kisebb fejfájást egyes olvasóknak, hiszen winhez szoktak
és azt sem tudták, hogyan kell megnyitni egy mozillát a böngészéshez.
Jó példa a BME és gondolom több intézmény is próbálja alternatív
szoftverekkel leváltani az MS alkalmazásokat olcsóbb és ugyanolyan (ha
nem jobb) minőségű szabadszoftverrel.
Mennyivel jobb lenne az így elpazarolt pénzt inkább az oktatás
minőségének javítására fordítani, vagy a diákokra.

Szerény véleményem szerint el van itt minden adva, csak néha rosszul
tálalják és kiderül a csalás.

Üdv!

Letya

--