[ubuntu-hu] Fwd: [FSF.hu] Campus fejlemények - sajtóközlemény

Szenográdi Norbert Péter sevoir at is.hu
2007. Dec. 14., P, 18:07:58 GMT

<offtopic>

Mi annak idején Videoton "szamitogepen" tanultunk gépi kodban es
Basicben programozni ..... még kameras digitalizalo progi is volt
ra...(made in hungary)

c64 -gyel lehet internetezni....

és az oprendszerre szant penz is megmaradt... :->

mindenki el van manapsag kenyeztetve és ha mar egy kis "gáz" van akkor
marad jobb esetben a format C: reinstall (wines kornyezetben), rosszabb
esetben szamtech bolt es ott reinstall...
nem hogy tobb lenne a tudas, egyre kevesebb :-(
régi szep idok....
</offtopic>

Ha nem valtozik a helyzet, csak abban remenykedem h Dos -t is tanulni
fognak végre, mert siralmas a parancssoros tudas manapsag....