[ubuntu-hu] pdf editor

csola mail at csordaslaszlo.hu
2007. Dec. 3., H, 14:55:41 GMT

Szekeres István írta:

> Már hogy ne működne? Nekem is működik. Attól, hogy egy program KDE-s, attól
> még működik Gnome alatt is (legfeljebb brutálsok memóriát zabál, mert az
> összes KDE-s library-t be kell töltenie).
>
> Miben nyilvánul meg nálad, hogy nem működik?

Sajnos abban, hogy egyetlen funkciója se használható (pld. a
legegyszerűbb: kijelölés, javítás, visszatöltés). Pedig találtam egy
roppant jól használható oldalt is a programhoz:
http://www.howtoforge.com/editing_pdf_files_pdfedit_ubuntu_feisty_p2

Azt, hogy működnie kellene én is tudom, mert használok KDE-s
programokat (pld. K3b)

warp