[ubuntu-hu] Chmod miért nem megy sudo nélkül?

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Aug. 11., Szo, 05:35:18 BST

Köszönöm szépen a választ, ott a pont. :)
Csak a fájlokra koncentráltam és nem vettem észre, hogy a könyvtárok
miatt kell az a +1.

Másik kérdés: Sticky bit pontosan mit ír le?
Ennyit sikerült találni róla.
Az első számjegy a felhasználói azonosító beállítása (4), felhasználói
csoport beállítása (2) és a text-szegmens elmentése ['sticky'] (1)
attribútumokat állítja be.
Ha jól sejtem az (1) azt állítja be, hogy csak az tudja törölni a
fájlokat aki létrehozta.
Felhasználói azonosító (4) és csoport (2) beállításánál viszont nem
nagyon értem, hogy mi történik. Annak adja a tulajdonjogot, aki a
chmod-ot indította?

Üdv:
Andrejka Balázs