[ubuntu-hu] Fájlrendszer, jogok

Messó redhat24 at gmail.com
2007. Aug. 10., P, 18:58:51 BST

Hali!

Pontos guide-ot nem tudok mondani, de szerintem a legkönnyebben cron-nal
tudod megcsinálni. Tehát beállítod mondjuk hogy 5 percenként fusson le egy
script ami chmod-dal szépen beállít mindent az adott könyvtáradban.

http://www.deluxnetwork.com/linux/guides/crons.php

Nézd meg ezt az oldalt, ez sztem szépen leírja, hogy kb. hogy tudsz egy
ilyen időzített scriptet írni/futtatni.

--
Messó