[ubuntu-hu] ATI CCC

Messó redhat24 at gmail.com
2007. Aug. 10., P, 16:34:45 BST

Azt hittem, hogy "nekünk" válaszolsz, hiszen többesszámban köszöntél. Nem
akarok ezen összeveszni, az előző levélben sem volt semmi rosszszándék, csak
gondoltam lehet hogy félreértettél minket, mert többször említettem az
ati.amd.com-os CCC-t.

De mind1, ez lényegtelen, a lényeg, hogy se neked se nekem nem megy a CCC.

On 8/9/07, Duffer Péter <dufferpeti at monornet.hu> wrote:

> [...]
> megtettem, feltettem, épp csak használhatatlan, mert el sem indul. Igaz
> nem túl sokat kínlódtam vele, mert nekem nem hiányzik annyira.

------------------------

Én még nem tudtam az Envy létezéséről mikor telepítettem a drivert, szóval
lehet hogy Envy-vel valóban menne, de nem kísérletezem, majd egy kövi
rendszer installnál belekukkantok. Azért köszi a megjegyzést, jó tudni, hogy
azért működik is a CCC, és nem csak úgy mutatóba van kitéve az ati oldalára
;)

Andrejka Balázs wrote:

> Nekem frankón megy a CCC.
> Envy-t leszedtem, onnan Install ATI driver és megy frankón, CCC-t is
> telepíti.
> Már nem emlékszem, de lehet, hogy a korlátozott meghajtóknál le kellett
> tiltani a ATI drivert és utána tudtam telepíteni.
> Kártya: Sapphire Radeon 9600XT 256MB
>

> Üdv:
> Andrejka Balázs

További jó délutánt/estét minden kedves levelezőlistásnak!

--
Messó