[ubuntu-hu] lilo letörlése másodlagos meghajtóról

Fráter Attila frater_attila at gartel.hu
2007. Aug. 4., Szo, 12:30:24 BST

Grósz Zoltán írta:
> Szervusz!
>
> Légyszives segíts még annyiban, hogy elmondod mikor kell kiadni ezt a
> parancsot!
> Még nem használtam ilyen telepítót. Xp telepítőn találtam a Javításnál
> egy lehetőséget, hogy be lehet lépni valamelyik már meglévő win-be és
> ott lehet c/windowsban parancssorosan 'garázdálkodni' ....
>
> Ezt a parancsot itt kell kiadni?
>
> Köszönettel: Zoli

Szia,

xp-nél nem tudom a pontos menetet, win98se alatt a parancsok sorban:
1. boot cédéről
2. számítógép indítása cd támogatással
3. D: (vagyis ami az optikai meghajtó)
4. cd win98
5. fdisk /mbr

Ennyi. XP alatt asszem ugyanez: XP install cd-ről bebootolsz, majd kéred
a recovery konzolt. Ott fixboot, fixmbr, parancsok kiadása.
Név: frater_attila.vcf
Típus: text/x-vcard
Méret: 219 bytes
Leírás: nem elérhető