[ubuntu-hu] Fényképidőpont eltolás kötegelten (EXIF)

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Aug. 3., P, 10:00:46 BST

Gyakori problémám, hogy észreveszem, hogy hibásan van beállítva a
fényképezőgép dátuma (gyakran dolgozom más gépével). Van-e valamilyen
mód, hogy egyszerre módosítsam sok kép EXIF adatában a létrehozás
dátumát?
Mondjuk tudom, hogy 2007.07.31 12:33 helyett 2004.05.13 13:02
volt a gépen beállítva. És azonos idővel kellene eltolni minden adott
képet.
Azért lenne jó beállítanom, mert a gthumb azalapján tud weboldalakban
időpontot írni.

Nem tud ilyet mondjuk a gthumb? Én nem láttam ilyet benne.

Esetleg imagemagick? Ott sem láttam ilyen opciót.

A Python Image Libraryval nem lehet megoldani?
- Mintha nem tudna exifet írni.
  http://jrwren.wrenfam.com/blog/2007/07/06/python-davclientpil-my-gallery-uploader/
- De tud olvasni
  http://mail.python.org/pipermail/image-sig/2007-July/004518.html

Googleban: linux photo "change date" batch -photoshop -windows
nem igazán találtam értékes találatot.

Más ötlet?

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>