[ubuntu-hu] WPA probléma

Dobi Attila dobi.atti at gmail.com
2007. Ápr. 27., P, 12:40:25 BST

Kedves Zsolt!

 Az Ubuntuban is megtalálható Network Manager a WPA titkosítású
hálózatok konfigurálásához/működtetéséhez a "wpa supplicant" nevű
programot használja. Amennyiben a WEP működik, a WPA azonban nem kérlek
ellenőrizd hogy a wpasupplicant csomag telepítve van-e a gépedre. Ha
igen, úgy elképzelhető hogy a wlan kártyád által használt chip-et nem
támogatja a wpasupplicant program. A támogatott chipekről itt találsz
listát: http://hostap.epitest.fi/wpa_supplicant/
Sokat segítene ha tudnánk, a notebookodban milyen wlan kártya található.
Az általad említett Netgear wg111v2 USB vezérlőről az a tapasztalat,
hogy önmagában nem, csak ndiswrapperrel sikerül tökéletesen beüzemelni.
Ennek módjáról itt találsz részletes és leíást:
https://help.ubuntu.com/community/WifiDocs/Device/NetgearWG111

Kérlek jelezz vissza ha további problémákkal találkozol, illetve akkor
is ha végül sikerült valamilyen módon beüzemelni a WPA-t.

Üdvözlettel:
-D. Attila