[ubuntu-hu] Ubuntu.hu hibák

Torma Laszlo tormail at gmail.com
2007. Ápr. 26., Cs, 17:16:30 BST

On Thu, 2007-04-26 at 17:04 +0200, Karoly Gossler wrote:
> Sziasztok,
>
> Fél webteam válasza a hibák egy részére:

> Ki lehet szedni, viszont akkor hibát sem tudsz bejelenteni. A
> magyarázatot le tudod ferdíteni és betenni, vagy küldd el és bekattintom.

A múltkor felmerült az lehetőségként, hogy a Kép beküldéséből hackelünk
hibabejelentőt. Ez elméletileg mindent tud, ami nekünk kell: Cím, kép
csatolása, leírás mező. Így megoldható lenne, hogy csak tényleg az a
három funkció jelenik meg a "Tartalom beküldése" pontban, amit valóban
használható is. Nem tudom, hogy ez megoldható-e...

Üdv,
Torma László (toros)