[ubuntu-hu] Segítsetek kérlek!

PT york at freemail.hu
2007. Ápr. 26., Cs, 08:35:46 BST

Sziasztok!

> Bocs a téves reply-ért az én figyelmetlenségem volt.
> A garantáltan-t azért mertem leírni, mert több NVIDIA grafikus kártyát
> használó gépre sikeresen feltettem. Azt elismerem, hogy az
> installálásnál néhány dologra figyelni kell (restricted modul
> eltávolítása, karakteres mód és kernel szerkesztéséhez szükséges
> modulok)
En viszont nem javaslom a restricted modul eltavolitasat, mert eleg sok
minden mas is hasznalhatja.
Nekem eddig minden gepen mukodott az ubuntu szallitotta nvidia driver.
Telepites: apt-get install nvidia-glx
Majd az x.org konfig file szerkesztese, es mar mukodik is.

York.

---
E-mail: york at freemail.hu
Web cím: http://openproject.hu