[ubuntu-hu] Segítsetek kérlek!

János Gulyás gnksoft at gmail.com
2007. Ápr. 26., Cs, 08:19:04 BST

Bocs a téves reply-ért az én figyelmetlenségem volt.
A garantáltan-t azért mertem leírni, mert több NVIDIA grafikus kártyát
használó gépre sikeresen feltettem. Azt elismerem, hogy az installálásnál
néhány dologra figyelni kell (restricted modul eltávolítása, karakteres mód
és kernel szerkesztéséhez szükséges modulok)

János