[ubuntu-hu] ubuntu server

Szenogradi Norbert sevoir at is.hu
2007. Ápr. 24., K, 14:19:09 BST

2007. 04. 24, kedd keltezéssel 15.09-kor Szilveszter Farkas ezt írta:

> Nem értem, hogy miért kellene autologin (a grafikus felületet sem
> értem szerverre, de tény, hogy kezdőknek jól jöhet). Ha nem
> jelentkezel be, akkor is elindulnak a szolgáltatások...
>
> Üdv,
> Szilveszter
Kiraktam az erkelyre a gepet..  :o

2 hete alltam at windows rol ubuntura .. egyelore karakteres bonyolult
lenne ;-)

beuzemelem az ssh -t ftp -t meg a tobbi alapot aztan szep nyugodtan
elfelejtem a grafikus feluletet. :)
egyelore eggdrop fog rajta futni online stattal, webcam server, es a
torrent letoltesek