[ubuntu-hu] 7.04 gond

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2007. Ápr. 23., H, 18:21:33 BST

Az idézett sorokat János Gulyás írta:

> Ideiglenes megoldásként a session automatikus mentését kikapcsoltam és a
> .gnome fájlokat töröltem.Ez utóbbi tudom javasolni

Munkamenetet nem mentem, töröltem már a .gnome, -gnome2, .gconf és
.metacity mappákat. Semmi eredménye nem volt. Érdekes, hogy ha új
felhasználót hoztam létre, ott sem láttam az automatikusan induló progik
között a metacity-t, mégis indult. Edgy-ben még bent volt, ha jól emlékszem.

--
Jó munkát!

Szilvió

Ezen a gépen Ubuntu Feisty
***
"Felix, qui potuit rerum cognescere causas" (Vergilius)