[ubuntu-hu] .avi-gond

mergenc mergenc at gmail.com
2007. Ápr. 21., Szo, 11:57:25 BST

Sziasztok, megint...
:)

Épphogy megírtam az előzőt, gondoltam, belenézek ebbe a sokat sztárolt "Dead
Like Me" c. sorozatba aztán...
a Totemnél nem leltem, hol lehet feliratfájt beállítani (ez a kisebb  gond,
rémlett, hogy VLC-n lehet), aztán amikor az említett másikon elkezdtem
nézni, nem kaptam képet. A hang nagyszerűen megy, csak én nem rádiójátékot
akarok. :) Az érdekessége a dolognak, és az talán segít, hogy a kép
átméretezésénél viszont egy-egy pillanatra látni engedi a filmet, sőt, volt
olyan, hogy hosszú másodpercekre... Mondjuk úgy hét másodpercre... :)

Ötlet?

előre is köszönettel, szép napot kívánva:
mergenc

--
Freedom is just another word for nothing have to lose...  - Janis Joplin -

If violence doesn't work use more violence. :-)