[ubuntu-hu] 7.04 gond

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2007. Ápr. 20., P, 14:24:30 BST

Szervusztok!

Frissítettem az éjjel Feisty-re. Kissé amatőr lehetek, mert bár minden
lement korrektül, most itt állok félig-meddig ablakkezelő nélkül.
Gnome elindul, paneleket látom, de az indulásnál középen látható kis
képecske (nem tudom szebben körülírni :-)) sokáig ott van, és csak a
Nautilusig jut el. Aztán két-három perc után eltűnik. Metacity csak
addigra indul el. Alapból nem is indult, nekem kellett beírni az
automatikusan induló programok közé.
Szóval megy, de nagyon soká indul. Más nem találkozott ilyennel?

--
Jó munkát!

Szilvió

Ubuntu Feisty
***
"Felix, qui potuit rerum cognescere causas" (Vergilius)