[ubuntu-hu] Ubuntu Banner Contest

Torma Laszlo tormail at gmail.com
2007. Ápr. 6., P, 20:39:47 BST

On Fri, 2007-04-06 at 13:03 +0000, Schmidt Gergely wrote:
> sziasztok,
>
> lattam az eddig elkeszitett palyamuveket a hup-on, es egy kerdes merult
> fel, allo banner nem lesz? (tudom csinaljak en, de en nem vagyok
> "tehetseges grafikus" :)
> amugy nagyon jok a bannerek, hajra!
>
> udv
>
> Schmidt Gergely

Szia,

de, valószínűleg lesznek - ennek elkészítése már a nyertes feladata
lesz. Most a pályázatra két fekvőt kértünk, mert ez alapján szerintem
már ki tudjuk választani, ki a legalkalmasabb a feladatra. Azért lett
egyébként ez a két fekvő méret, mert ezek a leggyakoribb formátumok, így
nagy valószínűséggel ezeket tudjuk leginkább felhasználni első körben.

üdv,
toros