[ubuntu-hu] plextor dvd-ram ubuntuval

Nemeth Gyorgy friczy at freemail.hu
2006. Nov. 23., Cs, 22:21:57 GMT

On Thu, Nov 23, 2006 at 08:00:34PM +0100, kerekes wrote:
> su
> mkdir /dev/dvdram
> dvd+rw-format -force=full -ssa=default /dev/dvdram
>
> ez ok, 100 % formatted.
>
> mkudffs sehogyse akar 0-val visszajönni
>
> mkudffs --udfrev=0x0200 --vid=dvdram --lvid=dvdram --media-type=dvdram /dev/dvdram
>
> trying to change type of multiple extents

Én már elég sok dvd-ram lemezt kezeltem gond nélkül, ebbe a hibaüzenetbe
nem futottam bele. Azt most sem értem persze, hogy a dvd+rw-format hogy
jött be a képbe, azt már sokszor leírtuk itt a listán, hogy a
dvd+-rw-tools csomagnak semmi köze a dvd-ramhoz.

Nekem amúgy az mkudffs-hez semmi kapcsolót nem kellett még sose megadnom
(a --media-type=-ot meg szoktam adni) ahhoz, hogy működjön.

--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'