[ubuntu-hu] DVD-RAM

PT york at freemail.hu
2006. Nov. 22., Sze, 17:13:01 GMT

Szia

> mkudffs /dev/sr0 [i:ae7a324fb0] vagy [/i:ae7a324fb0] mke2fs /dev/sr0
igy helyes:
mkudffs /dev/sr0 vagy mke2fs /dev/sr0
Igen ez az ures lemez beuzemelesehez kell.

> parancsot kiadom, gondolom szépen mindent letöröl.
> egy dvd-ram még csak hagyján. De nekem 10 teli van. minddel nem
> játszhatom el, hogy vhova átírom, formázom, és használom.
> másrészt időnként XP alatt is szeretném használni: írni -olvasni.
XP kezeli az udfst.
Kerdes eloszor mire formaztad oket?

> mount -t udf /dev/sr0 /mnt/dvdram [i:ae7a324fb0]
Helyesen:
mount -t udf /dev/sr0 /mnt/dvdram
"-t udf" helyet irhatsz "-t auto"-t is.

> ezt a sort gondolom az fstab-ba kellene beírnom, netán minden
> alkalommal mikor beteszem, kiveszem?
Ezt a sort a konzolba kell beirni...
Eloszor mukodjon aztan raersz fstabolni...

> ezt a zárójelest így egy az egybe kellene beírni?

> udftools is meg a dvdr/w tools is telepítve van
> válaszod előre is köszönöm
Mint irtam fentebb is dvd r/w tools-nak dvd-ram-nak ehhez semmi koze.
Windows alatt se neroval irod a dvd-ramokat.

York.

---
E-mail: york at freemail.hu
Web cím: http://openproject.hu