[ubuntu-hu] edgy meglepetesek

Nemeth Gyorgy friczy at freemail.hu
2006. Nov. 21., K, 17:01:46 GMT

On Tue, Nov 21, 2006 at 01:32:37PM +0100, PT wrote:
> Dapper kihalt alolam ezert ugy dontottem frissitek edgy-re (ezt egy
> ujratelepitessel megoldottam).
> Belefutottam nehany nem vart problemaba remelem tudtok segiteni.
> Csomagbol az alabbiakat nem sikerult felraknom:
> - flashplayer
> - java jdk/jre
> - mplayer
>
> Ezekre tudtok valami megoldast ?
> (nem akarok forgatni, nem akarom kezzel felrakni ezeket)

Pedig jobban jársz vele. Flashplayerből amúgy is célszerűbb a 9 Betat
feltenni, jre-hez van megfelelő wrapper, és akkor csomagot tudsz belőle
készíteni (make-jpkg parancs, java-package csomag), mplayer 'vallási
kérdés', én jobban szeretem a saját magam fordította mplayert.

--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'