[ubuntu-hu] apt kerdes

Nemeth Gyorgy friczy at freemail.hu
2006. Nov. 16., Cs, 17:46:26 GMT

On Wed, Nov 15, 2006 at 09:23:42PM +0100, Schmidt Gergely wrote:
> meg lehet vhol nezni dapperben apt-get upgrade utolsokent mit toltott
> le, es telepitett? azert lenne fontos mert miutan frissitettem a
> rendszerem, velhetoleg amiatt elszallt a wlan (acx100-as driver kellett
> hozza) es iwconfigban sem latom se ifconfigban, mintha nem lenne benne a
> halokartya a gepben, pedig benne van, ha barmit tudtok segiteni kerlek
> irjatok.

A legutolsó telepítést szerintem úgy tudod megtalálni, hogy a
/var/cache/apt/archives könyvtárban megnézed, hogy mik a legfrissebb
csomagok. Amúgy pedig ha úgyis parancssorból upgrade-elsz, akkor a
jövőben használd az aptitude-t, az logolja a saját munkáját.

--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'