[ubuntu-hu] VMWare Server probléma | Volt: illik.html

Baranyi Tamás baranyitamas at t-email.hu
2006. Nov. 16., Cs, 13:03:53 GMT

Hali

Megnyugtatólag én is csatlakozom Péterhez : edgy+nvidia+vmware serever
hibátlanul fut.

Azonban felvetődött bennem egy kérdés:
Ha tar.gz ből (gondolom hogy itt a vmware honlapjáról letölthető
csomagra gondolsz) az alapból
úgy telepíti hogy a maga a server szolgáltatásként fut
rendszerinduláskor. Ezért gondoltam megkérdezem
hogy mit is indítasz pontosan, a vmware server-t (/etc/init.d/vmware
vagy vmware-serverd) vagy a
vmware server konzolt (vmware), mert én egész másként képzelem el a két
dolog hibakeresését.

Üdv
Tamás