[ubuntu-hu] VMWare Server probléma | Volt: illik.html

tamas gervai gthrepwood at gmail.com
2006. Nov. 16., Cs, 12:59:07 GMT

On 11/16/06, Péter MÁTÓ <mato.peter at andrews.hu> wrote:
> tamas gervai a következőket írta: (Thu, Nov 16, 2006 at 12:01:13PM +0100)

strace-t othon megnezem, de ugy emlekszem, probalkoztam ilyennel, es
nem ertettem belole semmit. Na, ujra probalom este.

(...)

> Utána már több rutinra és/vagy ráérzésre lesz szükséged. Meg kell nyitni a log
> fájlt, és megnézni, hogy mit csinálgat ilyen lelkesen, és rá kellene jönni, hogy
> hogy lehet elhárítani. Az nvidiának szerintem ehhez nem nagyon lehet
> különösebben köze, az SCIM esetleges hatásáról fogalmam sincs, de az is elég
> fura lenne.

SCIM siman csinal ilyeneket. Pl. anno a firefox, mas qt-s alkalmazasok
segfaultoltak tole. Szoval oda nem illo, fura dolgok tortenhetnek a
hatterben betoltodo modulok miatt.

> Biztatásképpen: nálam fut rendesen a VMWare szerver Ubuntun :) Egészen pontosan
> milyen Ubuntud van? És milyen kernelverzió?

cat /etc/debian_version
testing/unstable

uname -a
Linux diszno 2.6.17-10-generic #2 SMP Fri Oct 13 18:45:35 UTC 2006
i686 GNU/Linux

sources.list: (ubuntu resze)

deb http://us.archive.ubuntu.com/ubuntu/ edgy main restricted universe
multiverse