[ubuntu-hu] Honfoglalo Firefoxal

Péter MÁTÓ mato.peter at andrews.hu
2006. Nov. 9., Cs, 00:09:00 GMT

Zolta a következőket írta: (Thu, Nov 09, 2006 at 01:57:01AM +0200)
> Jelenleg a Firefox 2.0 verziojat hasznalom es van telepitve flash is.
> Minden flash oldal rendben bejon, lenyegeben a honfoglalo is egy adott
> pontig, amikor kifagy a browser. A furcsa az, hogy jatszottam par nappal
> ezelott es akkor jol ment es a konfiguracion semmit nem valtoztattam.
>
> Otletek?

Én elég régen használok Firefox-ot, de sajnos nem sikerült az ilyen problémákra
megoldást találnom. Néhány weboldallal (elsősorban JavaScript-et és/vagy Java-t
használók) még ma se tud stabilan megbirkózni a FF. Ha jól emlékszem Tímár
András említette, hogy van valami oldal a Mozillánál, ahol lehet jelenteni, hogy
mely oldalakon hasal el a FF. Hosszútávon segíthet, ha megkeresed és bejelented.
Rövid távon sajnos nem tudok megoldást. Az a legmisztikusabb, hogy az egyik
gépemen működik valami a másikon meg nem... Ez szerintem még ma is a Linux
neuralgikus pontja :(

De legyünk optimisták, hátha most itt majd valaki majd megmondja a tutit :)

ĂĽdv
	Mátó Péter

##################################### FSF.hu Alapítvány - http://www.fsf.hu ####
############ "a jó béta-tesztelő megéri a súlyát gyémántban" - ESR #############
Név: nem elérhető
TĂ­pus: application/pgp-signature
MĂ©ret: 189 bytes
Leírás: Digital signature