[ubuntu-hu] swap problema

Péter MÁTÓ mato.peter at andrews.hu
2006. Dec. 13., Sze, 17:19:04 GMT

Gergely Schmidt a következőket írta: (Wed, Dec 13, 2006 at 05:13:05PM +0100)
> adott egy hp nx 9010-es laptop es rajta egy xubuntu edgy napi frissitessel,
> hogy nem, hogy-hogy nem egyszercsak elszallt a swap, es nem tudom mert,
> tehat
> azt szeretnem megkerdezni hogyan tudnek utanajarni hogy mi baja van?
> onnan tudom hogy baja van, mert boot-olas utan automatikusan ellenorizte a
> lemt, mert 30-szor voltak felcsatolva ellenorzes nelkul.. es itt irta hogy
> nem tudja felcsatolni a swapet.
> segitseget elore is koszonom!

Küldd be ezek kimenetét:
    cat /etc/fstab
    cat /proc/partitions
    free
    swapon -a

És ha van a logokban (/var/log/syslog) valami diszkhibára utaló dolog, akkor azt
is.

ĂĽdv
	Mátó Péter

##################################### FSF.hu Alapítvány - http://www.fsf.hu ####
############ "a jó béta-tesztelő megéri a súlyát gyémántban" - ESR #############
Név: nem elérhető
TĂ­pus: application/pgp-signature
MĂ©ret: 189 bytes
Leírás: Digital signature