[ubuntu-hu] hely felszabadítás

Horvath Arpad horvath.arpad at szgti.bmf.hu
2006. Dec. 8., P, 15:59:42 GMT

Köszönöm a megerősítést. Sikerült.

Akit részletesebben érdekel.
> Már másolom, van egy ilyen hiba:
> cp: "/usr/share/keyrings/ubuntu-archive-removed-keys.gpg" nem nyitható meg olvasásra: Hozzáférés megtagadva
> gondolom ez nem baj.
Úgy tűnik tényleg sudo nélkül csináltam, pedig nem úgy akartam.

sudo cp -pR /usr /media/debian/usr

elmozgattam a /usr-t /user_regi névre

csináltam helyette egy linket a /media/deb/usr-re (ami egy ext3 frendszer)
Először azt hittem nagy bajban vagyok, ugyanis nem volt sudo parancs
de a /usr_regi/bin/sudo-val létre tudtam hozni a linket.

És most működir rendesen, de egy darabig a /usr_regi másolatot nem törlöm le.

        Üdvözlettel:
                Árpád

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at szgti.bmf.hu>