[ubuntu-hu] gproftpd

Lévai Szebasztián wolf at mad.hu
2006. Dec. 6., Sze, 17:46:58 GMT

 Sziasztok!

 Nem tudom más találkozott-e a jelenséggel, de engem nagyon idegesít.
 Fenn van a proftpd ftp démonom valamint a grafikus része a gproftpd.
Viszont a beállításokkal gond van. A gép újrainditása után valamiért
mindég elfelejti az ftp user jelszavát, és állandóan indítást követően
meg kell adnom ismételten. Ez volna az egyik gondom.
 A másik, hogy a /home/ftp/ mappába a megosztott dolgaim mountolva
vannak, amit egy script végez bootoláskor. A mountolás jó, a scriptben
van egy chmod-os rész is, az is működik(írás letiltása). Azonban ha
megadom a user jelszót a gproftpd-ben akkor a démont ujraíndítja a
progi, és felülírja a már meglévő beállításokat a mappára (írhatóvá
teszi őket)
 A régi gproftpd-vel nem voltak ilyen gondjaim. A mostani verziószáma
8.2.6
 Minden ötletet szívesen fogadok.

  Üdv!
--