[ubuntu-gt soporte] Experiencias en ubuntu

fidel alejandro quintana vasquez fidelquintana2007 en hotmail.com
Mar Oct 12 17:18:35 BST 2010

la verdad es q mi experiencia es mas q todo porque como no hay virus para linux, entonces por eso lo instale y mande a la chingada ala porqueria de windows
y me siento satisfecho es mas rapido y furioso jajjaj

solo ay q configurarlo bien y listo¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

fidel

The information in this e-mail is confidential, may be legally privileged and is intended solely for the addressee. If you have received this e-mail in error, you are hereby notified that any use, distribution, or copying of this communication is strictly prohibited.