Re: Σχετ: Πάγωμα υπολογιστή με Ubuntu 16.04 64bit

pcmagas pcmagas at disroot.org
Wed Jun 20 11:45:34 UTC 2018

Για youtube αξιοποιοώ ένα προγραμματάκι εν ονόματι minitube. ΔΕΝ είναι
στα αποθετήρια και πρέπει να κατεβάζεις χειροκίνητα ένα .deb

Η σελίδα του λογισμικού είναι η https://flavio.tordini.org/minitube .

H ιδέα πίσω από αυτό είναι ότι ΔΕΝ θα πρέπει να τρέξεις του σκασμού την
Javascript έτσι ίσως να γλιτώσεις μνήμη.

Στις 20/06/2018 08:50 πμ, ο Kostas Oikonomou έγραψε: