Re: LibreOffice σε Lubuntu 12.10

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Thu Mar 12 08:56:13 UTC 2015

> έχεις δοκιμάσει να περάσεις τις εκδόσεις από τα ppa repositores εδώ?
>
> https://launchpad.net/~libreoffice/+archive/ubuntu/libreoffice-4-1

Το 12.10 είναι το "quantal", και στη σελίδα αυτή, εκεί που λέει
"Published in", δεν υπάρχει επιλογή για "quantal".
Οπότε, αν βάλει το PPA, τότε δεν θα υπάρχει διαθέσιμο πακέτο.

> και για δώσε σε κονσόλα
>
> sudo apt-get install libreoffice-writer
>
> και ανέβασε εδώ η στο pastebin ότι σου εμφανίσει.

Μπορείς τη λήψη να την κάνεις από
http://www.libreoffice.org/download/libreoffice-fresh/?type=deb-x86&version=4.4&lang=el-GR
και μετά να εγκαταστήσεις κατά τις οδηγίες
http://www.libre-software.net/how-to-install-libreoffice-on-ubuntu-linux-mint
(δεν έχω δοκιμάσει τις οδηγίες).

Σίμος