Re: Πολύ συχνό 100% CPU και HDD

Emmanouil Kapernaros manolis at kapcom.gr
Mon Jul 27 20:17:58 UTC 2015

Όχι δεν είναι ο δίσκος, γιατί τον άλλαξα και έβαλα ssd με φρέσκια
εγκατάσταση και γίνεται πάλι το ίδιο ακριβώς, με τη διαφορά ότι επειδή ο
ssd είναι πιο γρήγορος έχω 5 δευτερόλεπτα να το σώσω με killall της
εφαρμογής που το προκάλεσε. Πριν με τον hdd απλά έκλεινα το laptop.

Παρόλαυτά έτρεξα το προγραμματάκι και εδώ είναι τα αποτελέσματα:
http://pastebin.com/dCeQRCQH

 <http://mkapernaros@di.uoa.gr>

Emmanouil Kapernaros / MSc Student
manolis at kapcom.gr / +30 697 38 49 860

National and Kapodistrian University of Athens
  Department of Informatics and Telecommunications INFORMATION TECHNOLOGIES
IN MEDICINE AND BIOLOGY

[image: Twitter] <https://twitter.com/kapcom01> [image: LinkedIn]
<http://gr.linkedin.com/in/emmanouilkapernaros> [image: Github]
<https://github.com/kapcom01> [image: Stack Overflow]