Σχετ: Απουσία του «startup applications» στο Ubuntu 14.04

Kostas Oikonomou kikonomou at yahoo.gr
Wed Jan 14 17:24:28 UTC 2015

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Πράγματι έδωσα το «Εφαρμογές εκκίνησης» και όντως βγήκε το «Προγράμματα εκκίνησσης». Έτσι τώρα μπορώ να τροποποιήσω όπως θέλω τα προγράμματα που θα φορτώνονται κατά την εκκίνηση.
Και πάλι ευχαριστώ πάρα πολύ.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου

     Στις 7:16 μ.μ. Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015, ο/η Fkol k4 <fkolyvas at gmail.com> έγραψε:

 Μπορείς να δοκιμάσεις να γράψεις στο dash «Εφαρμογές εκκίνησης» αντί "startup applications".
Αν δεν εμφανιστεί ούτε τότε, μπορείς να το τρέξεις άμεσα με την εντολή

gnome-session-properties

Μπορείς να την δώσεις είτε από τερματικό είτε από το "Run" μενού (Alt-F2).

Αγαπητοί φίλοι,
Θέλω να τροποποιήσω τα προγράμματα που φορτώνονται στον  υπολογιστή μου που τρέχει Ubuntu 14.04 64bit ελληνικά. Είδα στις οδηγίες ότι πρέπει να τρέξω το «startup applications» από το dash. Παρ' όλο που δίνω την εντολή, αλλά ακόμα και την εντολή «startup» στη γραμμή αναζήτησης του dash, δεν φαίνεται πουθενά κανένα πρόγραμμα με τίτλο «startup applications» ή κάτι παρόμοιο, ούτε βλέπω το εικονίδιο του προγράμματος (αυτό που είδα όταν έκανα αναζήτηση στο διαδίκτυο για δω τι φταίει).
Υπάρχει τρόπος να το επαναφέρω; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: