Αγορά UPS

Νίκος Αλμπανόπουλος nalmpanopoulos at gmail.com
Thu Feb 12 20:13:04 UTC 2015

Πλήρη απάντηση δεν μπορώ να σου δώσω, αλλά πάρε κάποια tips που έχω
μάθει αγοράζοντας 3-4 ups την τελευταία δεκαετία:

  * βεβαιώσου ότι οι μπαταρίες είναι κοινές και φυσικά ότι αλλάζουν /
    βγαίνουν εύκολα από το κουτί
  * δες (αν μπορείς να το εξακριβώσεις, γιατί είναι δύσκολο) ότι δεν θα
    χτυπά σώνει και καλά το προειδοποιητικό μπιπ-μπιπ-μπιπ κάθε δέκα
    δευτερόλεπτα όταν πέφτει το ρεύμα. Είναι τελείως άχρηστο, καθώς όταν
    πέφτει το ρεύμα συνήθως το καταλαβαίνεις, και εξάλλου θα αρκούσε ένα
    αρχικό μπιπ για να σε ειδοποιήσει. Δυστυχώς, κάποια χτυπούν διαρκώς
    μέχρι να αποφορτιστούν, ακόμα και αν εσύ... κοιμάσαι στο διπλανό
    δωμάτιο
  * από κει και πέρα, αυτό που ζητάς είναι μάλλον ακριβό: Να
    εξακολουθήσεις να δουλεύεις όταν πέφτει το ρεύμα; Δηλ. για 3-4 ώρες;
    Μπορεί να πέφτει για τόση ώρα εκεί που ζεις; Σε αυτή την περίπτωση
    θες πολύ μεγάλο και πολύ ακριβό μηχάνημα. Η χρήση ups που κάνω εγώ
    είναι πεντάλεπτη, ίσα για να τελειώσεις και να αποθηκεύσεις κάτι. Σε
    αυτή την κατηγορία, παίρνεις κάτι καλό με 50-100 ευρώ. Και πάλι
    ακριβό είναι βέβαια, αλλά...

ΥΓ. Έχω και ένα στο ρούτερ, σε άλλο δωμάτιο, για να μένει ανοιχτό το
wifi (ταμπλέτα κλπ.) και δυστυχώς... κάνει και αυτό μπιπ-μπιπ...