Dual boot laptop

Νίκος Αλμπανόπουλος nalmpanopoulos at gmail.com
Mon Nov 24 19:05:15 UTC 2014

Σύμπτωση.

Αμέσως πριν τα Χριστούγεννα θα παραγγείλω ένα λάπτοπ για τη γυναίκα μου:
Θέλει win 8 για να κάνει κάποιες συγκεκριμένες εργασίες και κατά τα άλλα
θα το κάνω dual boot με U14.10. Κόστος, ως 500-550 € περίπου (κατά
προτίμηση, 12 άτοκες δόσεις...), με βασικό χαρακτηριστικό να έχει
σχετικά καλή κάρτα γραφικών. Οπότε ας γίνει και μια πρόταση σε μένα (η
διαφορά που βλέπω με την καννα είναι η κάρτα γραφικών).
Ν.