Re: Παραλαβή του βιβλίου "The Official Ubuntu Book (8th Ed.)" και διάθεση 3 αντιτύπων του.

George Christofis geochr22 at gmail.com
Tue Nov 11 19:31:30 UTC 2014

Σύμφωνα με την ψηφοφορία που διεξήχθη στο φόρουμ
<http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=30331> , τα 3 βιβλία θα
διανεμηθούν σε:

   1. Linux team Καστοριάς
   2. GreekLug
   3. ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ιωαννίνων

Θα επικοινωνήσω με τους υπεύθυνους, ώστε να γίνει η διάθεση των βιβλίων!

Στις 29 Οκτωβρίου 2014 - 8:40 μ.μ., ο χρήστης George Christofis <
geochr22 at gmail.com> έγραψε: