Σημαντικό ζήτημα με LibreOffice Calc 4.2.7

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios at greeklug.gr
Sat Nov 8 13:26:29 UTC 2014

Οκ, απλά δεν κατάλαβα γιατί όχι το γενικό

https://launchpad.net/~libreoffice/+archive/ubuntu/ppa

Και προτείνεις το 4.3 δηλαδή μόνο
https://launchpad.net/~libreoffice/+archive/ubuntu/libreoffice-4-3

Ο μόνος λόγος να περάσεις σε 4.3 που δίνεις είναι παρακάτω :

This ppa will:
- not contain alpha and beta releases like 4.3.0~beta2
- not contain updates to the next major (4.4.x)
- contain minor release updates and their release candidates -- these can be
   considered stable