Σημαντικό ζήτημα με LibreOffice Calc 4.2.7

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios at greeklug.gr
Fri Nov 7 22:51:56 UTC 2014

Εγώ μπορώ να επιβεβαιώσω ότι στην έκδοση που έχω 4.3.3.2 (ppa) δεν
υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.
Τρέχω Linux Mint 17 Qiana που ουσιαστικά είναι Ubuntu 14.04 και το
LibreOffice που έχω είναι 4.3.3.2 με ppa.
Αλλάζει κανονικά.

Μπορώ να πω επίσης ότι έως τώρα όλες εκδώσεις LibreOffice που είχα είναι
από ppa δεν είχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα εκτός από κάποιο θέμα με πακέτο
libreoffice-style-human που ταιριάζει σε Ubuntu.

Οπότε εάν για κάποιον είναι σημαντικό να λειτουργεί το LibreOffice Calc
δοκιμάστε το με ppa και ενημερώστε αν κάνει το ίδιο.

On 07/11/2014 07:42 μμ, George Christofis wrote:
> Άνοιξα και ένα θέμα στο φόρουμ σχετικά με αυτό το bug ώστε να ενημερωθεί
> περισσότερος κόσμος.
> Αν θέλετε να συμμετέχετε και εκεί ο σύνδεσμος είναι:
> https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=70&t=30377
>
> Στις 7 Νοεμβρίου 2014 - 7:24 μ.μ., ο χρήστης stavros daliakopoulos <
> stavros.daliakopoulos at gmail.com> έγραψε:

> An HTML attachment was scrubbed...

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/