Re: Σημαντικό ζήτημα με LibreOffice Calc 4.2.7

George Christofis geochr22 at gmail.com
Fri Nov 7 17:42:26 UTC 2014

Άνοιξα και ένα θέμα στο φόρουμ σχετικά με αυτό το bug ώστε να ενημερωθεί
περισσότερος κόσμος.
Αν θέλετε να συμμετέχετε και εκεί ο σύνδεσμος είναι:
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=70&t=30377

Στις 7 Νοεμβρίου 2014 - 7:24 μ.μ., ο χρήστης stavros daliakopoulos <
stavros.daliakopoulos at gmail.com> έγραψε: