Re: Touchpad και Ubuntu

stavros daliakopoulos stavros.daliakopoulos at gmail.com
Wed Nov 5 17:29:31 UTC 2014

Κώστα σε αυτή την περίπτωση, υπομονή μέχρι το Φλεβάρη του 2005 όπου θα
έρθει ο πυρήνας σύμφωνα με τη σελίδα
https://wiki.ubuntu.com/Kernel/LTSEnablementStack#Kernel.2BAC8-Support.A14.04.x_Ubuntu_Kernel_Support
Σταύρος

Στις 5 Νοεμβρίου 2014 - 7:14 μ.μ., ο χρήστης Kostas Oikonomou <
kikonomou at yahoo.gr> έγραψε: