Σχετ: Σχετ: Touchpad και Ubuntu

Kostas Oikonomou kikonomou at yahoo.gr
Wed Nov 5 05:08:44 UTC 2014

Στη δεύτερη εντολή μου δίνει μήνυμα σφάλματος. Πιο κάτω είναι το αποτέλεσμα του τερματικού.

kostas at kostas-C15B:~$ sudo apt-get install pastebinit
[sudo] password for kostas:
Ανάγνωση Λιστών Πακέτων... Ολοκληρώθηκε
Κατασκευή Δένδρου Εξαρτήσεων
Ανάγνωση περιγραφής της τρέχουσας κατάσταση... Ολοκληρώθηκε
Τα ακόλουθα ΝΕΑ πακέτα θα εγκατασταθούν:
  pastebinit
0 αναβαθμίστηκαν, 1 νέο εγκατεστημένα, 0 θα αφαιρεθούν και 1 δεν αναβαθμίζονται.
Χρειάζεται να μεταφορτωθούν 14,9 kB από αρχεία.
Μετά από αυτή τη λειτουργία, θα χρησιμοποιηθούν 168 kB χώρου από το δίσκο.
Φέρε:1 http://gr.archive.ubuntu.com/ubuntu/ trusty/main pastebinit all 1.4-3 [14,9 kB]
Μεταφορτώθηκαν 14,9 kB σε 0s (88,5 kB/s)
Selecting previously unselected package pastebinit.
(Ανάγνωση βάσης δεδομένων ... 230123 files and directories currently installed.)
Preparing to unpack .../pastebinit_1.4-3_all.deb ...
Unpacking pastebinit (1.4-3) ...
Processing triggers for man-db (2.6.7.1-1ubuntu1) ...
Γίνεται εγκατάσταση pastebinit (1.4-3) ...
kostas at kostas-C15B:~$ pastebinit devices.txt -a "kostas"
Δεν ήταν δυνατή η ανάγνωση από: devices.txt
kostas at kostas-C15B:~$

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

ΥΓ. Σήμερα έχω δουλειά στη Θεσσαλονίκη και θα πάω τον υπολογιστή στο Πλαίσιο για έλεγχο. Αναμένουμε...

      Στις 3:01 π.μ. Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2014, ο/η NikTh <nikth at linuxmail.org> έγραψε:

On 11/04/2014 07:36 PM, Kostas Oikonomou wrote:

> [...]
>
> Υπάρχει το ενδεχόμενο του προβλήματος στο hardware. Αυτό το λέω γιατί είχα τροποποιήσει τη σύνθεση του laptop.
> Συγκεκριμένα είχα ζητήσει να αφαιρεθεί ο σκληρός των 750GB που είχε κανονικά, και αντί αυτού να τοποθετηθεί SSD σκληρός των 128GB.
> Σκέφτομαι ότι στο άνοιγμα και το κλείσιμο του laptop, μπορεί να ξέχασαν να «κουμπώσουν» τα καλώδια του touchpad.
> Πιθανό να είναι αυτός ο λόγος που δεν «φαίνεται» πουθενά. Αν ήταν θέμα απλώς έλλειψης driver, και ήταν καλά κουμπωμένο το touchpad, θα φαινότανε μέσα στις συσκευές του laptop;

Όπως σου έγραψε και ο Σίμος προηγουμένως, ίσως να φαίνεται με άλλο όνομα
και όχι το συνηθισμένο (synaptics ή touchpad synaptics).
Από τα λίγα που ξέρω σε σχέση με hardware και Laptop, η αλλαγή δίσκου
δεν απαιτεί (συνήθως) την παρέμβαση(ξεκούμπωμα) του touchpad. Φυσικά και
αυτό διαφέρει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή, οπότε δεν το θεωρούμε
κάτι το σίγουρο. Στα περισσότερα πάντως η αντικατάσταση του σκληρού
είναι εύκολη και χωρίς παρέμβαση στο υπόλοιπο hardware.

Για να ανεβάσεις το περιεχόμενο του devices.txt, χρησιμοποίησε το
pastebinit

    sudo apt-get install pastebinit
    pastebinit devices.txt -a "kostas"

Θα σου επιστρέψει μια διεύθυνση στο τερματικό της μορφής

    http://paste.ubuntu.com/xxxxxxx

Κάνε την ένα copy-paste εδώ.

--
Nick Th