Σχετ: Touchpad και Ubuntu

NikTh nikth at linuxmail.org
Wed Nov 5 01:01:08 UTC 2014

On 11/04/2014 07:36 PM, Kostas Oikonomou wrote:

> Θα 'θελα να ενημερώσω ότι δοκίμασα και αυτή τη λύση (τροποποίηση του grub) χωρίς αποτέλεσμα, ακόμα και μετά την επανεκκίνηση του laptop.
>
> Υπάρχει το ενδεχόμενο του προβλήματος στο hardware. Αυτό το λέω γιατί είχα τροποποιήσει τη σύνθεση του laptop.
> Συγκεκριμένα είχα ζητήσει να αφαιρεθεί ο σκληρός των 750GB που είχε κανονικά, και αντί αυτού να τοποθετηθεί SSD σκληρός των 128GB.
> Σκέφτομαι ότι στο άνοιγμα και το κλείσιμο του laptop, μπορεί να ξέχασαν να «κουμπώσουν» τα καλώδια του touchpad.
> [...]

Όπως σου έγραψε και ο Σίμος προηγουμένως, ίσως να φαίνεται με άλλο όνομα
και όχι το συνηθισμένο (synaptics ή touchpad synaptics).
Από τα λίγα που ξέρω σε σχέση με hardware και Laptop, η αλλαγή δίσκου
δεν απαιτεί (συνήθως) την παρέμβαση(ξεκούμπωμα) του touchpad. Φυσικά και
αυτό διαφέρει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή, οπότε δεν το θεωρούμε
κάτι το σίγουρο. Στα περισσότερα πάντως η αντικατάσταση του σκληρού
είναι εύκολη και χωρίς παρέμβαση στο υπόλοιπο hardware.

Για να ανεβάσεις το περιεχόμενο του devices.txt, χρησιμοποίησε το
pastebinit

    sudo apt-get install pastebinit
    pastebinit devices.txt -a "kostas"

Θα σου επιστρέψει μια διεύθυνση στο τερματικό της μορφής

    http://paste.ubuntu.com/xxxxxxx

Κάνε την ένα copy-paste εδώ.

--
Nick Th