Re: Η Ελληνική κοινότητα του bitcoin είναι γεγονός!

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Thu Jul 31 10:29:51 UTC 2014

Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στην ανάπτυξη της κοινότητας!

Η εικόνα που έχω για το Bitcoin είναι ότι έχει φθάσει στο σημείο που μπορεί
εύκολα να παρέχει κανείς τρόπο πληρωμής στο διαδικτυακό τόπο, μαζί με τα
παραδοσιακά VISA/MasterCard/κτλ.
Εταιρίες όπως Dell, Expedia, διάφορα ξενοδοχεία, κτλ παρέχουν τη δυνατότητα
για πληρωμή και σε Bitcoin.
Στο
http://www.cryptocoinsnews.com/news/bitpay-goes-free-unlimited-forever/2014/07/31
διαβάζουμε ότι οικονομικό (0€ fees) να προσθέσεις τη δυνατότητα για
πληρωμές και σε Bitcoin,
και στον τουριστικό κλάδο έχει νόημα να διαφημίσει μια ξενοδοχειακή μονάδα
ότι δέχεται και Bitcoin. Η πρώτη ξενοδοχειακή μονάδα που θα το κάνει, θα
έχει το πλεονέκτημα ότι θα προσελκύσει όσους είναι υπέρμαχοι του Bitcoin
και να διαφοροποιηθεί εύκολα από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία.
Προτείνω να δείτε τη δυνατότητα για «πως μπορώ να προσθέσω σε υπάρχον
διαδικτυακό τόπο τη δυνατότητα να δέχεται πληρωμή και σε BitCoin» και να
ψάξετε για τυχόν ενδιαφερόμενους πελάτες.

Για να αποκτήσει κανείς Bitcoin, χρειάζεται είτε να τα αγοράσει (με ευρώ)
από κάποιον που πουλάει, είτε να τα παράγει με αγορά ειδικού εξοπλισμού.
Η εντύπωση που έχω είναι ότι σε Ελλάδα και Κύπρο υπάρχουν λίγοι που έχουν
Bitcoin, οπότε η κοινότητα χρειάζεται να εξηγήσει απλά τον τρόπο απόκτησης
Bitcoin.