Re: μεταφορά dash στα δεξια

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Wed Jan 8 12:58:09 UTC 2014

2014/1/8 stavros daliakopoulos <stavros.daliakopoulos at gmail.com>:
> είναι απίθανο (αλλά όχι αδύνατο) να συγκροτηθεί ομάδα που να κάνει fork του
> unity.
> Αλλά ποιου unity, του παλιού unity/compiz ή του νέου αναμενόμενου unity_8-QT
> ?

Αν το unity αποδειχθεί επιτυχημένο και έχει μεγάλη αποδοχή από τους
χρήστες, μου φαίνεται σχεδόν σίγουρο ότι θα βρεθεί κόσμος που θα θέλει
να το κάνει fork. Τώρα στο ποιό unity, η απάντηση είναι σε αυτό που θα
είναι πετυχημένο και ευρέως χρησιμοποιούμενο... Λογικά μιλάμε την
όποια μελλοντική σταθερή έκδοση (unity8+) θα είναι αρκετά καλή ως βάση
για fork. Όσο το unity σχεδόν ξαναγράφεται κάθε εξάμηνο και αλλάζουν
δομικά στοιχεία του, δεν έχει νόημα να κάνεις fork. Αυτό όμως θα
σταματήσει κάποια στιγμή (ελπίζω και εγώ και η canonical). Το project
θα ωριμάσει, θα σταθεροποιηθεί και οι νέες εκδόσεις θα επεκτείνουν τις
παλιές διατηρώντας δομές και διεπαφές. Τότε, και ειδικά αν στο μεταξύ
το ubuntu/unity έχει καταφέρει να εδραιωθεί στο χώρο και να κερδίσει
μεγάλα μερίδια της αγοράς, θα γεμίσει ο τόπος με forks και tweak tools
που θα του "αλλάζουν τα φώτα".