Στρατός

Dimitrios Desyllas katanophoros at gmail.com
Sat Feb 1 16:20:39 UTC 2014

ΚΑλησπέρα. Έχω εδώ και 11 μέρες σαν φαντάρος και θέλω να μοιραστώ τις
εμπειρίες μου. Έχω πάρα πολλές που φοβάμαι μότι μόνο προφορικά μπορώ να σας
τις πω.

Παρόλα αυτά θέλω να σας πω ότι έχει Λάτζα και σφουγγαρίστρα. Μπαινεις
προγραμματιστής και βγαίνεις καθαρίστρια και λατζιέρης.

Ακόμη για κάποιο λόγο με τρομάζουν οι ανώτεροί μου. φοβάμαι το ότι μπορεί
ανα πάσα στιγμή να κάνω καμπάνα λόγο ότι όλο κάτι θα ξεχάσω. Μα ένα Jockey
μα να μην στρώσω τοι κρεβάτι.

Ακόμη ορθοστασία η ορθοστασία με το άρβυλο σε ξεθεώνει. Και πίστεψτέ με
έχει ΠΟΛΥ Ορθοστασία.

Αλλά έχει και καλές στιγμες που όλες είναι ΜΟΝΟ με τους συνοπλίτες σου.
Γνωρίζεις άτομακαι λες ανέκδοτα. Παρόλα αυτά Nothing is like home. Όσα
άτομα να έχω νιώθω μοναξιά λόγο ότι δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη αξιά για
μένα ακόμη.

Γι αυτό με απλά λόγια. ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ Γ*****

Σημείωση: Στο κέντρο του internet (σαν ΄'ενα μινι ιντερνετ ψαφε) έχει ένα
pc με Ubuntu ;)