Σχετ: Συμβουλή για αγορά εκτυπωτή HP Officejet 6100 ή Canon Pixma IP7250

Kostas Oikonomou kikonomou at yahoo.gr
Mon Aug 18 18:03:05 UTC 2014

Γιώργο,

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Και ένας φίλος που ρώτησα, μου είπε ότι αν δεν κάνεις συχνά εκτυπώσεις (όπως εγώ) καλύτερα προτιμάς τον HP, γιατί αν στεγνώσει το μελάνι, στον HP αλλάζεις μελάνι και ο εκτυπωτής είναι καινούργιος, ενώ στον Canon πιθανό να χρειαστεί να αφαιρέσεις την κεφαλή του για να την καθαρίσεις (αν δεν τα καταφέρεις πετάς τον εκτυπωτή γιατί είναι πανάκριβη).

Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

Στις 11:18 π.μ. Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014, ο/η Γιώργος Σιάφης <geosiafis at gmail.com> έγραψε:

Γεια σου Κώστα,

Είμαι κάτοχος ενός Officejet HP 6500, γενικά έχω χρησιμοποιήσει περίπου 10 εκτυπωτες HP τα τελευταία 15 χρόνια οπότε και τους επιλέγω ειδικά για την υποστήριξη στο Linux και πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένος στο τομέα αυτο. Στο τομέα της αξιοπιστίας τα office jet ειναι κορυφαία ειδικά για σκληρή χρήση, οικονομικά αν χρησιμοποιείς τα μελανια @work ξαναγεμισμενα απο πλαίσιο, τα αυθεντικά ειναι ακριβά, δεν σταματά να δουλεύει αν ξεμείνει κάποιο δοχείο απο μελάνι αλλα δεν έχεις σωστή εκτύπωση οπότε καλο ειναι να έχεις κοντά σου κάποιο γεμάτο
 ειδικά για το μαύρο.
Οσο για canon θεωρούνται περισσότερο ποιοτικά αλλα δεν έχω εμπειρία στην χρήση τους με Linux αλλα μόνο με Windows όπου αποδίδουν κορυφαία στις εκτυπωσεις, ειναι οικονομικά λόγω καλύτερης διαχείρισης του μελανιου αλλα όχι τόσο ανθεκτικό στη χρήση.
Το hp τυπώνει με περιπου 1 λεπτο την σελίδα σε μαύρο και 7 λεπτά σε χρώμα για κάλυψη 15-20%.

Από το iPhone μου

17 Αυγ 2014, 7:06 μ.μ., ο/η Kostas Oikonomou <kikonomou at yahoo.gr> έγραψε: